В дошкільному навчальному закладі №5 «Теремок» з 11 вересня  по 18 вересня 2018 року в рамках підтримки Олімпійських Ігор, пропаганди здорового способу життя та залучення дітей до занять фізичною культурою і спортом було проведено тиждень олімпійського заняття .

     Були проведені міні-змагання на визначення  найшвидшого, найспритнішого та найсильнішого серед старших дошкільників, рухливі ігри, з метою розвитку фізичних якостей і зміцнення здоров'я дітей . В них взяло участь 68 дітей дошкільного віку (26 дівчат та 42 хлопчика) і були нагороджені призами та солодощами.

     Відбулось урочисте свято «Малі Олімпійські ігри» із запрошенням почесних гостей зі спортсменами  - випускниками навчального закладу: Забутною Марією, Борисенко Світланою – призерами обласного та всеукраїнського рівня, які мають спортивні досягнення.

           Вихователь дошкільного навчального закладу №5 «Теремок» Левченко Юлія Олександрівна  провела  заняття з англійської мови «У гостях у Веселки». Заслуговує на увагу, доцільне застосування вихователем різних форм організації дітей на заняттях: фронтальну, індивідуальну та робота групами.  Вправляла малят у вживанні англійських слів, в повторенні лексичних тем «Кольори», «Тварини», «На галявині». Враховувала рівень розумових здібностей дошкільнят. Під час заняття  забезпечувала принцип пізнавального інтересу до вивчення англійської мови. Діти показали гарні знання. 

      В дошкільному навчальному закладі №5 «Теремок» продовжується естафета  занять  логіко – математич-ного спрямування , відповідно  до річного плану роботи. Вихователь дітей шостого року життя Осипенко Інна Петрівна разом зі своїми вихованцями показала математичний  Брейн – Ринг.

     Під час математичного  Брейн – Рингу використовувала різноманітні форми та методи роботи: дидактичні ігри, логіко-математичні та практичні завдання, запитання проблемного та пошукового характеру, загадки тощо.

      Діти демонстрували уміння робити висновки, виконували операції логічного мислення: порівнювали, класифікували. Для розвитку логічного мислення, самостійності Інна Петрівна пропонувала дітям розв’язувати проблемні завдання, вчила шукати відповіді на запитання «хто думає інакше?», «як можна відповісти по-іншому?».

      Замість звичайної розповіді та пояснення, ставила дітей в умови суперечливості, що зацікавлює їх і активізує процес мислення. Доцільно використала мозковий штурм, елементи дослідницької діяльності при ознайомленні дітей з якостями об’ємних геометричних фігур.

     Для стимулювання пізнавальної діяльності, формування у дошкільнят навичок логічного мислення використовувала дидактичні розвиваючі ігри «Математична піраміда»,  «Чарівні кільці» ,  «Незвичайні палички», «Математичне килим». 

      Згідно з  річним планом роботи  дошкільного навчального закладу №5 «Теремок» вихователь Сема Олександра Віталіївна показала  комплексне заняття логіко-математичного спрямування на тему «Весела подорож Колобка».

       За допомогою настільних ігор «Хамелеон», «Квірклплексід»,  логічної головоломки Красноухова «Складушки»  удосконалювала знання дітей про числовий ряд, властивості геометричних фігур. Закріпила навички рахунку в межах 5; вміння знаходити об’єднуючий символ між двома будь-якими картками; вправляла в умінні лічити порядковою і кількісною лічбою в межах 5, розрізняти цифри від 1 до 5, виявляла уміння дітей будувати числовий ряд, формувала уміння лічити прямою та зворотньою лічбою, уточнила уявлення про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб, овал), стимулювала до мовленнєвого спілкування.

     Сприяла розвитку культури спілкування та пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, просторового орієнтування, комбінаторних і конструкторських здібностей, спритності реакції; розвивала логічне мислення, просторову уяву, пам'ять, увагу, уміння правильно співвідносити число та цифру.

     Впродовж всього заняття виховувала емоційно-позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, інтерес до казок. Сприяла появі емоційної чуйності і щирого бажання допомогти героям казки, виховувала дружні стосунки між дітьми, працьовитість та пізнавальний інтерес до занять з математики.

 

14 лютого 2018  в групі "Пізнайко" пройшли батьківські збори на яких вихователі і вчитель - логопед підвели підсумки навчання за перше півріччя, а тако ж вчитель - логопед показала заняття для батьків на тему: "На гостини до літери "Ш".

«ЗДРАСТУЙ, ГОСПОДИНЕ МАСЛЯНА!»

Під таким гаслом пройшло цікаве святкування Масляної в дошкільному навчальному закладі №5 «Теремок». Як відомо, це свято символізує перемогу світла та тепла над темрявою та холодом. Так, у ДНЗ №5 на святі Масляної було весело та гамірно: зустріч Зими з Весною супроводжувалася змаганнями, іграми, конкурсами, частуванням млинцями, піснями, катанням на санчатах.  

А оскільки Масляна приходить не з пустими руками, а з млинцями масляними, то під веселу українську народну музику господиня Масляна пригостила всіх учасників святкування приготовленими млинцями.

Цікаво організований захід познайомив наших вихованців із традиціями українського народу, викликав багато позитивних емоцій. 

    31 січня 2018 року дошкільний  навчальний заклад прийняв  естафету фестивалю інноваційних занять, в якому взяла участь  вихователь з фізичного виховання

 Саприкіна С.М., яка  провела  комплексне, сюжетно-ігрове заняття фізичного спрямування на тему: «Подорож до країни Шоко-Мокко».

   Інноваційна ідея заняття: використання сучасних тренажерів «Гребля»,  «Диск здоров’я», «Бігова доріжка», «Лижі», «Велосипед», стрічковий еспандер. Заняття проводилося в ігровій формі, з урахуванням вікових та  індивідуальних особливостей дітей. Були  поєднані  оздоровчі, освітні та виховні завдання, які були спрямуванні на  збереження здоров’я, покращення показників фізичного розвитку дошкільників. 

       Відповідно до річного плану роботи дошкільного навчального закладу №5 «Теремок» вихователь Кулик А.О. показала комплексне заняття «Кіт Леопольд в гостях у дітей»  логіко-математичного спрямування з використанням нетрадиційної техніки малювання.  

       Під час заняття вихователь розвивала вміння дітей виявляти предмети і називати колір, форму, розмір. Сприяла розвитку культури спілкування, пізнавальної активності, дрібної моторики, виховувала дружелюбність, товариськість, емоційно-позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, сприяла появі емоційної чуйності і щирого бажання допомогти коту Леопольду. Діти і педагоги отримали емоційне задоволення .  Щиро дякуємо, нашому педагогу – Кулик Анні Олександрівні !!!!!